MARI, Carlo

MARI, Carlo  

DIPARTIMENTO DI ECONOMIA  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 47 (tempo di esecuzione: 0.048 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
A business history of the bicycle industry. shaping marketing practices 1-gen-2021 Mari, Carlo
A customer-based perspective in mergers and acquisitions 1-gen-2021 Mari, C; Meglio, O
A Multicontextual Lens on Racism and Discrimination in the Multicultural Marketplace 1-gen-2023 Galalae, Cristina; Kipnis, Eva; Cui, Charles C.; Johnson, Emma; Licsandru, Tana; Vorster, Lizette; Demangeot, Catherine; Kearney, Shauna; Mari, Carlo; Ruiz, Verónica Martín; Pullig, Chris; Lindsey-Warren, Tyrha M.
BIANCHI. Una storia italiana 1-gen-2019 Mari, Carlo
Bicycle statistics in Italy 1-gen-2018 Mari, Carlo
Consumer motivation. Foundations for a theory of consumption 1-gen-2008 Mari, Carlo
Controllo di marketing 1-gen-1995 Mari, Carlo
Doctoral education and transformative consumer research 1-gen-2008 Mari, Carlo
Enhancing Community-Based Learning in Social Work Education Through a Social Marketing Approach 1-gen-2020 Mari, Carlo
Glossario di marketing. Quaderni di studi aziendali. Collana di pubblicazione del Dipartimento SEGES-Università del Molise 1-gen-1998 Mari, Carlo
How to rise above the crowd? The promotion of an unknown destination in the tourism market 1-gen-2018 Presenza, Angelo; LUCA CASALI, Gian; Mari, Carlo; Modina, Michele
Il design industriale incontra il marketing 1-gen-2007 Mari, Carlo
Il marketing sociale per la mobilità ciclistica urbana 1-gen-2013 Mari, Carlo
Il quadro strutturale attuale 1-gen-1996 Mari, Carlo; Martinez, M.
In search of a unifying framework for understanding consumer needs 1-gen-2008 Mari, Carlo
Institutionalizing diversity and inclusion engaged marketing (DIEM) for multicultural marketplace wellbeing 1-gen-2021 Kipnis, Eva; Demangeot, Catherine; Pullig, Chris; Cross, Samantha N. N.; Cui, Charles C.; Galalae, Cristina; Kearney, Shauna; Cristina Licsandru, Tana; Mari, Carlo; Martín Ruiz, Verónica; Swanepoel, Samantha; Vorster, Lizette; Williams, Jerome
Intergenerational transition in a small business family business: evidence from a process study 1-gen-2014 Mari, Carlo; Meglio, O.
Introduzione ad alcune tecniche statistiche applicate al marketing 1-gen-1993 Mari, Carlo
L'evoluzione nel periodo 1982-1994 1-gen-1996 Mari, Carlo
L'internazionalizzazione 1-gen-1996 Mari, Carlo